22.12.07

Lyxig kamera, äntligen!

Den här dagen började med en trött uppstigning (jag hade legat vaken till 2-tiden och läst en bok om kreativ fotografering). I ett svagt ögonblick igår lovade jag nämligen pappa att vi skulle åka och julhandla när Kvantum öppnade. Något uppiggad av kaffe gav vi oss iväg och fick förstås trängas med tusen andra lulebor som tänkt samma sak. Hur som helst var det ju fortfarande förmiddag när vi kom hem och jag slängde mig ut med kameran förstås.

En positiv sak med snölösheten var att det till mångt och mycket blev lite höststämning i bilderna, vilket inte är fy skam. Här är några exempel på vad jag fotograferade idag. Det läskiga är att den här bärbara datorn är livsfarlig att redigera bilder i, eftersom den är lite dassig och därmed kräver mer färg och effekt för att det ska bli något. När jag sen tittade på en bild på pappas skärm såg den helt galet färgglad ut så nu har jag försökt vara försiktig och hoppas att era näthinnor inte tar skada.





Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails