7.12.07

En liten andningspaus

Idag är det en sån där kloss-i-kloss-dag där aktiviteterna avlöser varandra med små mellanrum. Inledningsvis gjorde jag min första vetenskapliga intervju och det gick riktigt bra faktiskt, och dessutom snabbare än jag trodde. Från den skolan svischade jag ner på stan och gick med en kompis till några glasögonställen för att hitta bågar åt henne - tyvärr hittade vi inget sådär superbra, trots två timmars idogt letande.

Från optikern skyndade jag mig hem, stekte fiskpinnar till lunch och åkte sen till dagis där jag jobbade i 2,5 timmar. Nu har jag min första paus på dagen och då ska jag passa på att äta lite middag innan jag ska ta mig in till stan och träffa en kompis för att sen tillsammans med henne gå till kyrkan. Vissa dagar är mer upptagna än andra helt enkelt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Odin och Manne hälsar - längtar efter dig!

Moa sa...

Och jag längtar efter dem!!! Jag vill ha lite hundpussar och mys...

Anonym sa...

Kom då!!!

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails