20.12.07

Mini-Moa åker skidor

Jag har suttit och tittat på lite gamla bilder de senaste dagarna och här är några av mig själv när jag åker skidor. Jag har för mig att jag fick dem i födelsedagspresent eller något liknande, jag tror att jag var sjuk och därför fick åka inomhus. Eftersom jag fyller år i mars så det borde det ju ha funnits snö. Bilden var hemskt missfärgad så jag gjorde om den till svartvitt också, men de fina rödgula stavarna och de klarblå skidorna kommer ju inte fram lika bra där.


PS. Tydligen var jag värsta skidåkaren när jag var liten. Mina föräldrar funderade till och med på att låta mig börja träna skidor på riktigt! Vem kunde ana det, numer avskyr jag att åka skidor. Det har nog att göra med att min mellanstadieskola låg nära Ormberget med alla dess eljusspår så vi åkte väldigt ofta skidor på gymnastiken. Hu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sanningen var den att du hade kikhosta och var tvungen att vara inne i flera veckor.Du fick nog skidorna av tomten eller så hade du dem sedan tidigare. Visst var du värsta Gunde Svan II... Kunde ha blivit en ny Toini Gustavsson od om du bara hade fortsatt att träna... Nya skidor i julklapp? /Kram Ma

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails