12.12.07

Mirakel mot migrän

Idag har jag för första gången testat migränmedicinen Eeze som säljs receptfritt på Apoteket. Den är rätt dyr, men det är ju ändå värt väldigt mycket att slippa ha migrän och må illa så det känns helt klart värt det. På en halvtimme försvann huvudvärken nästan helt och jag känner mig inte illamående heller. Däremot blev jag oerhört trött, fast jag vet inte om det beror på medicinen eller på att jag är utmattad av pressen kring uppsatsarbetet. Migränen i sig är ju ett resultat av stress och press så det kanske är så att medicinen på något vis gör att man slappnar av och då känner tröttheten mer. Jag ska äta lite fiskpinnar till lunch och sen se om jag kan skaka av mig tröttheten med en timmes soffmys.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails