19.4.07

Lyxshopping

Idag blev det världens lyxshopping fast till ljuvliga priser. Sen i höstas har jag suktat efter den svarta skinnväskan med magentafärgad insida, men eftersom den varit rätt dyr så har det känts lite ovärt. Så idag var det halva reapriset på den, så jag kunde bara inte motstå den. Jag tycker att om man har velat ha något i ett halvår så måste man nästan få lov att köpa det. Jag passade dessutom på att köpa en brun skinnväska i lite mer klassiskt utförande för halva reapriset, perfekt när jag ska se ut som en seriös lärare. Det känns rent allmänt som att skinnväskor är min nya grej, jag älskar den lyxiga känslan.

5 kommentarer:

sofia sa...

Ååhåhåå, så underbart shoppingsugen jag blev!!

Moa sa...

Ja, jag är alldeles hög fortfarande :)

Nea sa...

Håller med om att skinn är lyxkänsla. Numera försöker jag köpa det mesta i skinn. Köpte också en handväska i skinn för ett par veckor sedan på Tradera. Och en skinnjacka ... lyx!

Moa sa...

Åh, så härligt! Fast du har ju din superfina skinnväska också, den som du proppat full med alla saker man någonsin kan behöva :)

Nea sa...

Ja, den är fin ... men den är nästan för rymlig när man bara ska iväg en sväng på stan eller så. det får plats så mycket att man proppar den med både det ena och det andra onödiga, som tex paraply mitt i vintern, block (ifall man skulle få ett infall av att skriva dikter eller noteringar på pendeltåget, vilket inte sker så ofta), tre olika lypsyl, kamera (ifall man plötsligt skulle ramla på någon kändis), två olika sorters tuggummi och fyra olika sorters halstabletter (utan överdirift...), smink som aldrig används men som måste finnas där ifall ifall, mm. den nya är mindre och smidigare på ngt sätt...men jag kommer nog att ändra mig om ett tag när jag inser att jag inte kan leva utan alla mina småprylar ... :o)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails