1.4.07

Ta-daa!

Idag tog jag äntligen tag i projektet att klä om min skärmvägg. Det är en hemsnickrad skapelse som jag och pappa byggde för snart två år sen och som står framför sängen i min etta för att mer ge en känsla av en sovrumsdel. Fram till nu har den haft ett rosarandigt tyg som jag känt mig less på ett längre tag, men nu är den alltså som ny.

Sofia var min underbara assistent som inte bara frivilligt diskade medan jag klippte loss det gamla tyget och strök det här, utan också hjälpte till att strama åt tyget och att komma på smarta lösningar. Vi konstaderade efter vi var klara att skärmväggen nu verkligen höll ihop hela rummet eftersom den plockar upp färger från både överkastet, soffan och mattan. A good day's work, med andra ord.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails