4.4.07

The return of Fabio

I dagens Top Model var temat för fotograferingen romantiska romaner och vem skulle de bli fotad med om inte favoriten Fabio! Han var lite lagom sliskig under fotograferingen, men det som var roligast var att han allt som oftast såg så lustigt stel ut på bilderna. Han har ju pysslat med detta i 25 år, han borde kunna prestera på topp hela tiden.

Observera att hans byxor är öppna i sidan för att avslöja lite av hans muskulösa lår!

Fabio som egyptian lover med svart kajal, smaskigt värre.

Fabio slänger en bläng på kameran. Vill han kanske lite odygdigt förmedla "oh yes I did"?

En sann hjälte har alltid ena handen i byxfickan. Eller?

Och så en där Fabio förmedlar ömhet och beslutsamhet samtidigt. Very macho.

BILDER FRÅN CW

2 kommentarer:

sofia sa...

Jag såg en kort krot snytt av det, och stängde av när jag såg att Fabio skulle vara med och posera. Blääääääuisch! Ännu värre att han var så dålig.
(Jag var tvungen att kolla upp framsidan på några av mina böcker, för att se så att det inte var nån Fabio där, tror inte det, hoppas inte det...!!)

Moa sa...

Ja, han är oerhört slemmig faktiskt.

Fast man vet aldrig med det där, för de visade några Fabio-omslag och jag tyckte inte man såg helt klart att det var han. Så vem vet om du har en eller ett par små-Fabios hemma ändå :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails