28.4.07

Utflykt vid havet

Idag blev det en lovely utflykt till Holmsund som ligger några mil utanför Umeå, vid havet. Det var första gången jag kom så långt utanför stan och det kändes alldeles ljuvligt. Tyvärr var det inte lika varmt som det var i mitten av veckan, så jag frös något otroligt trots alla lager med kläder, men det var värt det. Jag är något av en romantiker (alltså naturromantiker à la Goethes Werther) så jag känner mig alltid upplyft till själen när jag varit ute i naturen.

Första frysningsfasen: jag virar in mig i filtar.

Malin och Daniel gör eld.

Vackert!

Marshmallowgrillning, gott men kladdigt.

Jag och Malin (som ger mig kaninöron), observera frysningsfas två med en fleecejacka utanpå alla övriga kläder. Det är seriöst kallt vid havet, alltså.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails