20.4.07

Mitt asiatiska jag

Sofia skickade precis över den här bilden på mig från påskfesten och jag måste säga att jag blir överrumplad varje gång jag ser mig själv med rakt hår för att det ser så ovanligt ut. Dessutom tycker jag att jag ser väldigt asiatisk ut, med den här frisyren; på kändis-lookalike-sidan fick jag nästan bara upp asiatiska träffar med en annan av påskbilderna. Mycket spännande, hur som helst, jag tror jag döper mitt japanska alterego till Moachi. Om ingen har något annat bättre förslag, förstås!

2 kommentarer:

Nea sa...

Wow, vilken pingla!

Jag vet inte om jag sett dig i rakt hår tidigare, det är jätteannorlunda och jättefint! Nu ser man din likhet med Tori Spelling ännu mer :o) Så oerhört långt det ser ut också. Tänk att lockigt hår kan göras så rakt! hihi...

Moa sa...

Tack, tack :)

Jo, jag kan själv känna mig förundrad över att det går att förändra sig så mycket med bara en liten plattång. Men mycket praktiskt är det ju förstås!

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails