4.4.07

Skärgårdsmys

Idag testade jag att göra polaroider, det är ju väldigt snyggt och dessutom väldigt hett just nu. Fotografierna tog jag i somras på midsommarafton när jag och Malin följde med våra kära kusiner Kristin och Marie (eller twinsen, som vi kallar dem) och deras föräldrar på båttur i skärgården. Eftersom det var Luleå och juni så var det full mundering som krävdes.

Jag är hemskt förtjust i bilden på Malin och twinsen eftersom de ser så himla glada ut. Jag gillar att Kristin och Marie blundar mot den starka solen som lyser genom fönstren i ruffen, det gör att bilden blir mindre stel och posad. när jag ser på bilden nu så kommer jag precis ihåg hur det var, det är som att lite av det där skrattande ögonblicket finns kvar.

2 kommentarer:

sofia sa...

Åh så fint!! Kan du inte ge mig en snabbkurs nu i påsk?! Du är så bra! Vore skoj att kunna göra ett så snyggt kort till mamma.

Moa sa...

Tack :)

Ja, men självklart kan vi köra en liten genomgång. Vi måste ju passa på att hänga en massa också nu när jag faktiskt har påsklov. Jag är sugen på mysdagar!

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails