6.4.07

Rosaprickigt + sepiatoner

I en liten paus i rapportskrivandet knåpade jag ihop en ny bakgrund till min dator. Jag är hemskt förtjust i polaroidkonceptet, så det fick bli det den här gången. På skärmen har jag bara en svart spetskant upptill eftersom menyerna i nederkanten är i vägen, men här blev det så tomt att jag körde på dubbla spetsar.

Jag är som synes väldigt bra på att ta pauser i arbetet, men jag har åtminstone skrivit en sida till idag och med den här rapporten räknar jag allt som ett framsteg. Har man väl en gång kommit utanför deadline så finns det liksom inget som pushar och det blir verkligen så mycket jobbigare att åstadkomma något över huvud taget. Men lite till blir det innan jag ger upp för kvällen och ser färdigt The Wedding Planner, eller Harry Potter eller vad som helst som är roligare än det här.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails