24.9.07

Blogg-lat

Jag är sådär extremt blogg-lat just nu, det känns ansträngande att skriva något alls. När jag kommer hem från skolan/praktiken så slänger jag mig bara i soffan och ser Gilmore Girls, SATC eller The Nanny. Det är som att jag är för trött för att riktigt observera världen omkring mig, eller åtminstone för att skriva om den - vilket är tråkigt då skrivandet är mitt bästa sätt att analysera saker och ting. Fast det är förstås bättre att fokusera sin knapphändiga energi på att leva än på att analysera.

2 kommentarer:

Nea sa...

Jag tror att det är bra att ta en skrivarpaus när man faktiskt inte känner för att skriva. Låt bloggen vila ett tag för att sedan ta upp intresset igen...och då menar jag några dagar - inte några månader som jag gjorde förut. Det här med att inte känna några Blogg-krav tror jag är viktigt. Men det är svårt...

Anonym sa...

Nya bilder på våran... /Kram Ma

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails