18.9.07

TRÖTT!

Jag är så galet trött just nu att jag knappt orkar lyfta ögonlocken - än mindre lyckas med att på ett smart och snitsigt sätt lagra en massa kunskap till morgondagens tenta. Jag vet inte om det är hösten eller det ansträngande tempot, eller kanske båda två, som gör att jag stupar i säng strax efter 22 varje kväll. Samtidigt kan jag ändå inte komma till det där trötthetsstadiet där jag kan somna förrän vanlig tid, så på det hela taget är jag rätt utmattad. Detta trots att jag har lyckats hyfsat bra med att anlägga ett mer sansat perspektiv till allt jag har att göra, vilket borde ha kväst alla tendenser till sömnsvårigheter - då stress är det enda som brukar orsaka dem för mig. Nåväl, imorgon är tortyren över, efter det får jag "vila upp mig" några veckor på praktiken...

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails