23.9.07

Hår, toppar och drömmar

Igår fick jag en efterlängtad klippning av min syster och kan äntligen njuta av friss-fria toppar. Sist jag klippte mig var i slutet av maj så det har varit dags ett längre tag - eftersom jag har lockigt hår så har topparna liksom tjorvat ihop sig till små små knutar som jag fått rycka lös. Inte hett alls. Men nu har jag 2 cm kortare, men ack så mycket fräschare hår. Fast jag börjar ärligt talat misstänka att jag inte kan ha så mycket längre hår än så här. Mina hårstrån är väldigt fina och då är det mycket svårare än om man har grövre hårstrån (har jag fått för mig i alla fall). Som vanligt blir jag sugen på att klippa en chic uppklippt page, men eftersom mitt fluffiga hår lätt ser ut som lockig hårboll när det är kortare så får det nog lov att vara som det är just nu.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails