28.9.07

Det slutgiltiga testet och CS3

Nu har den där riktigt vackra och kalla hösten kommit till Umeå, imorse när jag vaknade var det till och med minusgrader ute. Dagen har i övrigt bestått i min praktikbedömning som turligt nog gick väldigt bra. Det var en sån där fullproppad lektion med genomgång, gruppdiskussion, samling, genomgång av ny uppgift och ett försök att inspirera dem genom att visa lite olika typer av papper och produkter. Jag fick mestadels positiv kritik, så det blev en uppmuntrande förmiddag. På eftermiddagen hade min handledare en multimedialektion där eleverna arbetade med olika uppgifter i Photoshop. Eftersom de var så självgående satt jag och min handledare och utbytte tips och trix om Photoshop och Illustrator. Ett perfekt sätt att spendera en fredag eftermiddag!

2 kommentarer:

Anna sa...

vad har du för kamera?

Moa sa...

Sen ungefär ett år tillbaka har jag en Pentax K10D, som jag är supernöjd med :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails