10.9.07

Bollyrobics - den nya träningsformen!

Sådär. nu har jag precis tränat på olika sätt i nästan 1,5 timmar! Förutom lite nya yoga- och pilatesvideos har jag införskaffat det bästa av allt: Bollyrobics. Det är alltså en dansträning i samma anda som danserna i de populära Bollywoodfilmerna. Jag kan avslöja att jag drog ner persiennerna bakom datorn innan jag började med detta företag, eftersom jag inte direkt är den mest dansanta av alla människor. Filmen var 1,42 men varje pass är på 35 minuter med uppvärmning och nedvarvning, så det är helt perfekt. Det var ganska pedagogiskt, men ändå inget man på en gång får till - vilket väl är lite av utmaningen. Här nedan får ni några snapshots på tidernas snyggaste träningsvideo. Jag tycker det gudomligt strålande ljuset är den bästa effekten. Samlat betyg: roligt, lagom svettigt och mycket höft- och slöjsvingning.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Är bollyrobics diskbråcksproof????? /Ma

Moa sa...

Jag vet faktiskt inte... om du inte kan röra ryggen är det nog svårt eftersom man ormar sig rätt mycket. Fast det är värt att prova i alla fall, för det var hemskt roligt :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails