9.9.07

Bollyrobics och Goddess workout

Igår surfade jag runt och undersökte området träningsvideos. Jag tänker mig att det vore rätt schysst att ha en bra träningsvideo som innehåller konditionsträning och kul dans och sånt. Sen gammalt har jag ju Winsor Pilates som är superbra, men jag var som sagt sugen på något mer fartigt.

Det var en helt ny värld som öppnade sig, kan jag lova. Det första jag hittade på Amazon var Bollyrobics - dance workout, en video där man lär sig dansa som de indiska Bollywoodstjärnorna gör i sina filmer. Låter inte det fantastiskt kul?! Jag kommer snart att rapportera om hur bra träningsprogram det är. Känner man för en riktigt hård (i mer än en bemärkelse) träning kanske denna video kan passa: "Bodybuilding - Thug workout - fitness from the streets". För min del gillar jag bäst "Goddess workout: Belly dance with veils with dolphina". Jag menar Goddess workout, kan det finnas något bättre?

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails