5.9.07

En glimt av effektivitet

Jag känner mig förbluffad över min effektivitet just nu. Förutom att jag faktiskt läste ett helt kapitel i en ganska mastig skolbok igår så tvingade jag också iväg mig själv på en långpromenad. Det är ju alltid så att när jag väl kommer ut så är det jätteskönt att verkligen få sträcka ut benen och komma in i den där bra rytmen (som jag försökte förklara för en kompis igår). Dessutom har jag tvättat och ringt på ett extrajobb som språklärare. Det kan knappast bli mer duktigt än så. Nu ska jag klippa en kompis och sen är det de övriga 6 kapitlen av boken "Didaktik: teori, reflektion och praktik" som gäller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det du som har fotat bröllopet? Så fiiina bilder. Kanske skulle man få anlita dig? ;)

Moa sa...

Det är inte jag som har tagit korten, utan en ung fotograf vid namn Nathalie Hedström. Det jag har gjort är lite efterbehandling som gör färgerna starkare och klarare och att bilderna är mer upplysta och så. Det är bara att höra av dig om du vill ha Nathalies nummer :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails