14.9.07

Hösten är verkligen här nu

Det är höststormar ute nu, håret blåser in i ansiktet och mina randiga fingervantar är ett måste. Jag vet inte om det bara är jag, men jag älskar att ha kjol på mig på hösten, det känns som något sådär Paris-trevligt med strumpbyxor och söta skor. Eller som Meg Ryan i Du har mail, det var också en film som kunde det där med att romantisera hösten. Det som vore bäst att äga just nu vore en snygg, mysig och varm stickad kofta som går att burra in sig i. Helt klart nästa inköp.

4 kommentarer:

DyschDysch sa...

=) ler bara när jag ser din beskrivning av lite höst mys. Här stormar det också idag, massor. Har själv varit ute och gått i mina randinga fingervantar, håret åt alla håll och kjol me strumpbyxor o små söta skor =), idag var det också premiär för vinterjackan, en fodrad kappmodel. Varmt och skönt. Gillar verkligen hösten. Den klara luften, myset under filtar med tee o ljus. Hoppas att allt är bra i ume. Kram Chricko

Anonym sa...

Hej! Tack för fint ros-mms i går! Håller med om att hösten är mycket lämpad för kjol! Älskar att ha kjol med strumpbyxor! Nu är jag dock på jakt efter en klänning att ha på hösten, typ stickad fast inte jättetjock. Verkar så skönt att kunna gå omkring och mysa i en klänning på hösten! Sitter nu och pluggar inför i morgon, är sådär motiverad...om några timmar kommer familjen för lite tårta - ska satsa på att ha pluggat klart då! Kramar!

Anonym sa...

...eller vänta, det var kanske inte en ros...i alla fall så var det en fin rosa blomma (mina blomkunskaper är lika med noll). Fin var den!!

Moa sa...

Chricko: Åh, så fint det lät med din nya kappa. Jag måste investera i nya värmeljus, sen kan jag också mysa ikapp :)

Nea: Klänning vore toppen ju, funderar på att sy någon söt modell :) Ja, det var rosor på bilden, jag fotade dem en gång på Björsbyns handelsträdgård utanför Luleå. Jag gillade att de var liksom grönrosa :) Hoppas du får ett fint tårtkalas!

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails