24.9.07

Höstvackerhet

Nu när jag har praktik så cyklar jag genom stan varje dag och det är så otroligt vackert med alla löv i gult och orange som ligger strödda på gräsmattor, trottoarer och grusgångar. För att inte tala om den sublima upplevelsen att cykla längs den björkkantade strandpromenaden när alla träd är höstfärgade. Jag vill hemskt gärna gå på fotosafari men jag har ingen som helst ork under veckorna och då är jag utelämnad åt helgens väder. Mulen himmel gör ju tyvärr inga bra kort. Tills vidare får jag njuta av färgprakten på förra årets höstbilder.

4 kommentarer:

Nea sa...

Den där bilden är ju alldeles makalöst lovely! De gula färgerna är verkligen sprakande! Har tänkt att gå runt i kvarteret och fota hösten, men det har inte riktigt blivit av ännu. Det lär ju bli vinter innan jag tar mig för det...

Men snart kan jag fota snygga bilder med min nya telefon! Ja, äntligen efter 2 år med samma skrutt har jag införskaffat mig en ny. En rosa Nokia N73...happy!

Moa sa...

Mm, det är verkligen härligt när det blir sådär riktigt höstvackert.

Ps. googlade fram din telefon och den är ju helt makalöst söt!

Anonym sa...

Ja, visst är den fin! Har länge velat ha en rosa telefon :o) Är så trött på min gamla nu så jag ser verkligen fram emot en ny variant. Denna gången ska jag på allvar läsa instruktionsboken också så att jag lär mig alla finesser!

Ska påbörja dagens plugg nu - ska göra ett bokomslag i Illustrator. Svårt och klurigt, men kreativt! (Hoppas att jag är kreativ idag...). Ikväll ska jag på bio och se Audrey Taotou´s (felstavat) nya film - har fått förhandsbiljetter från någon tidning jag köpte. Nice! Kram!

sofia sa...

Åh ljuva höst! Har själv några fina bilder från den promenaden. Det har blivit lite höstbilder, men eftersom datorn är paj har jag inte kunnat ladda upp dom. Goda nyheter dock, garantin via mammas jobb håller fortfarande, så dom kommer hämta datorn, laga den och den komma tillbaka med den! Service, med stor Sss.

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails