27.9.06

Behaviouristiskt, kognitivt och sociokulturellt tänkande

Jag fick lite trevligt middagssällskap idag i form av systeryster. Efter att ha intagit köttfärssås och makaroner sitter vi nu sen några timmar och pluggar, upphjälpta av vindruvor, te och chokladmuffins. Jag känner mig väldigt trött när jag tänker på hur mycket jag har kvar att gå igenom, speciellt som jag just läst igenom en artikel om olika synsätt på lärande där författaren använde uttryck som "hur människor fungerar och hur de skall beforskas". Artikeln hade en viss air av 1940-tal över sig, vilket förstås blir ytterst påfrestande för en person med litet attentionsspann (ett ord han också använde!). Men nu är det bara 45 minuter kvar till Top Model, det som markerar min övergång till kvällsledighet!

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails