29.9.06

Det är Fabio igen

Jag har läst en sjukt underhållande artikel om Fabio på aftonbladet. Men jag måste erkänna att jag inte riktigt kan avgöra ifall artikelförfattaren är ironisk eller inte. Ingressen lyder som följer: "Fabio – en evigt brunbränd snubbe som lägger allt krut på gymet och charmar brudar på klyschigast möjliga vis. Eller? Vid 47 års ålder visar det sig att Fabio har kommit till insikt. 'Det viktiga är att älska och bli älskad. Pengar ger inte lycka.'" Det är svårt att avgöra om de inlett intervjun med att tänka cyniska och ironiska tankar om honom, men blivit Fabio-frälsta, eller om de bara låtsats bli frälsta och att hela artikeln är ett stort hån mot honom. Det skulle faktiskt kunna vara vilket som.

Jag ska delge några rafflande frågor och svar som kommer att värma din själ...

7 sköna frågor

Vad har du på dig i sängen?
– Inget.
Vad är din mest värdefulla ägodel?
– Min själ.
Vad skulle titeln på filmen om ditt liv vara?
– ”The Miracle”.
Vem skulle spela huvudrollen?
– Harrison Ford. Han är bra.
När svär du?
– Jag försöker att inte svära. Men när jag föll med en motorcykel, så svor jag.
När fick du senast en komplimang?
– I förrgår. Jag säger inte vad det var.
Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
– Ögonen. Ögonen är själens spegel.

Bild från Aftonbladet

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails