25.9.06

Pastellfärgade bakverk

En film som jag inte egentligen kan rekommendera till någon är "Perfect man" med Hilary Duff och Heather Locklear. Jag älskar romantiska komedier, men i denna blev jag så vansinnig på de pinsamt uppenbara psykologiska kopplingarna. Mamman i filmen tvingar familjen att flytta varje gång hon gör slut med en kille eller blir dumpad och eftersom hon verkar lite strulig har familjen flyttat minst 150 gånger. Nog gillar jag filmer där människor växer, men inte när det är så pinsamt övertydligt som här. Dock måste jag säga att det som ändå gör filmen uthärdlig är de otroligt snygga bakverken som förekommer (basket-case-mamman är nämligen bagare), se bara på denna lilla darling, vem skulle inte vilja ha en sån på sin födelsedag!

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails