21.8.06

Back in Umeå

Äntligen hemma. Jag säger det igen; äntligen hemma! I min egen halvt ostädade, varma, kvava och alldeles underbara lilla lägenhet. Trots två öppna fönster och neddragna persienner är det 25,6 grader inomhus, vilket är flera grader för varmt för mitt bästa, men whatever, jag är hemma!

Det känns förstås som vanligt ganska omtumlande att ramla ner här, det brukar liksom ta ett litet tag att acklimatisera sig. Bra knep är att slå på datorn och prata lite på msn med en kär vän, som jag gör just nu, samtidigt som jag äter makaroner, ketchup, parmesanost och nymalen peppar (ganska bra för att bara ha tagit det som fanns i skåpen!). När jag får upp orken lite ska jag cykla ner till Maxi och se vad jag kan skrapa ihop för något för mina 250 kr.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails