6.8.06

Why so mean, mr Sunshine?

Jag visste att min fåfänga skulle straffa sig. Nu är det tredje gången jag solar trots att jag är sjuk och för tredje gången blev jag sjukare dagen efter, när ska man lära sig. Till mitt försvar måste jag säga att det kändes som att jag började bli något sånär återställd, men tydligen var det ändå för tidigt. Idag är jag således feberblank i ögonen, har grym huvudvärk och mår illa - plus att jag är helt matt också förstås. Suck! Det är i alla fall inte tal om att jag ska gå och jobba imorgon, tur att jag kan få bli sjukskriven några dagar till. Snart kommer systers profetia om att sjukskrivna blir rädda för att gå tillbaka till jobbet för att de tror att de kommer bli sjukare bli sann. Tur att jag bara kan bli sjukskriven till senast onsdag, sen är det bara att svälja det beska pillret och ta mig ur mitt bidragsberoende!

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails