14.8.06

Risifrutti är min nya drog

Sommarens längsta arbetsdag är äntligen till ända. Turligt nog hade jag ju gjort bort reklamen förra veckan redan, så turen blev lite lättare och tog idag bara 3,5 timmar. Oturligt nog är det fortfarande värmebölja så tillvaron i postbilen är inte speciellt trevlig, men jag lyckades ändå hålla uppe humöret hjälpligt med hjälp av tät proviantering. Blodsockernivåernas betydelse kan faktiskt inte överskattas, en risifrutti mitt i turen gjorde susen.

Hela dagen har jag gått och suktat efter Elle-tidningarna vi delade ut och tänkt att jag gärna skulle vilja ha en liten injektion glamour. Och, what ho, när jag stod och kammade upp B-post på eftermiddagen och väntade på att klockan skulle bli 15.30 så kom en av gubbarna och frågade om jag ville ha en Elle-tidning som skulle slängas. Yeay! Så nu har jag 250 sidor diva-glam att bläddra igenom, ska parkera mig i skuggan på framsidan med något iskallt att dricka och resten av lördagens godispåse. Så lätt är det att vända en seg dag till något trevligt.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails