14.8.06

Ännu en ljummen sommarkväll

Ska strax rulla nerför gatan och hälsa på en kompis på tillfälligt Luleåbesök. Jag har hunnit bläddra igenom hela Elle ett varv men inte läst speciellt många artiklar, det var verkligen ett sjukt maffigt nummer med MASSOR av modebilder och roligt småplock. Jag vet inte om jag är så mycket mer utvilad än när jag kom hem, det här jobbet tär verkligen otroligt mycket på mig, men sak samma. Lite mysigt altanhäng med en kär vän och en kanna te har aldrig skadat någon.

5 kommentarer:

Anna Riklund sa...

Moooa! Breaking news! Jag såg snygg-Lasse på mataffären precis här nedanför nyss! Hur knäppt är inte det liksom? Han såg ungefär ut som förut. Möjligen lite mer... välmående. Ha.

Moa sa...

Wow! Det var ju ett kul sammanträffande eftersom vi precis pratade om honom. När du säger välmående, menar du fet då eller :)

Anna Riklund sa...

Låt mig kalla det för en aning trind. Men jag undrar om jag inte har sett honom där förrut och bara inte kommit på vem han var. Skumt i alla fall!

Moa sa...

Fat, schmat, potatoe, potato... :) Fascinerande hur som helst. Du får hoppa på honom om du ser honom igen och hälsa från mig :) Undrar om han kommer ihåg de viskande norrlänningarna...

Anna Riklund sa...

Haha ja jag vet då inte. Han stirrade på mig men det kan iofs ha varit för att jag stirrade rätt mycket på honom innan jag kom på vem han var...

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails