18.8.06

En enkel Luleå-Skellefteå, tack!

Nu har jag precis pratat med världens bästa Johanna och bestämt att jag ska ta 09.50-bussen imorgon till Skellefteå. Yeay! Jag ser fram emot en helg med kompishäng, babymys, slappande och kanske någon trevlig utflykt om vädret och hälsan tillåter.

Dagens projekt blir således att packa. Efter en Luleåvistelse på drygt 8 veckor är det en inte helt obetydlig uppgift, men det är ju förvisso lättare nu, eftersom jag bara behöver packa ner allt jag tog med mig upp. Det mest perfekta är att Malins pojkvän är här just nu och när de åker ner till Umeå nästa helg kan de ta min enorma bag med sig, så jag kan resa lätt den här gången. Underbart!

4 kommentarer:

sofia sa...

Lämna lite plats så min stringhylla kan följa med...

Moa sa...

Hehe, vi får se vad jag kan göra :) Har du pratat med dem om det eller?

sofia sa...

Jo. Sitter och ser på 5:an, a model life. Just nu handlar det om en 70-årig kvinna, helhäftigt!

Moa sa...

Yeah, jag gick genast och slog på tv:n och såg det där programmet också. Mycket fascinerande.

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails