7.8.06

Tillståndsanalys och Svenssonsjukdomar

Kampen mot viruset som tagit över min kropp fortsätter. Jag börjar helt klart bli bättre, men det var otroligt dumt av mig att sola i lördags eftersom det gjorde att jag tog några steg tillbaka. Min gulliga läkare har sjukskrivit mig till och med onsdag, så på torsdag tvingas jag ut i verkligheten igen. Hon sa att jag hade en väldigt aggressiv form av viruset, men att det var många andra som hade drabbats av samma sak. Det var något som gick just nu helt enkelt.

Det känns ju skönt på ett sätt att det inte var något helt alien som tagit över min kropp, fast samtidigt så vill man ju inte känna sig alltför Svenssonsjuk heller. Jag har hellre något exotiskt som jag är ensam om att lida av. Det var ungefär som min besvikelse när jag fick reda på att jag hade blodgrupp A+, den vanligaste i hela Sverige. Boring, liksom.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails