22.8.06

Utan internet igen... suck!

Alltså, man tror ju knappt att det är sant. Igår när jag kom hem från Maxi så fungerade inte mitt bredband. Jag hann bara vara hemma i några timmar innan något tekniskt börjar krångla. Trots experthjälp från pappa så vill det inte fungera, han trodde att det kanske kunde vara något fel hos Telia, eftersom allt såg ut att vara bra hos mig. Jaja, det är bara att ringa ett litet support-samtal när jag kommer hem. Är på UB just nu, jag skull försöka hitta AUO:ns hemsida, vilket var totalt omöjligt. Jag hade ju hört att det var något man skulle läsa till på måndag, men jag får se om det fanns någon länk på pappret jag fick hem, annars får det vara.

Har varit på stan för att försöka hitta en fläkt, men det är tyvärr slut över hela stan. Min sista resort är att försöka hitta en på Internet som jag kan beställa, men jag har inte så höga förhoppningar på att det ska fungera. Det jag annars kan göra är att be Teknikmagasinet beställa en från en annan av deras affärer, men det skulle ta två veckor och det känns helt olidligt länge att leva i den bastu som är förklädd till min lägenhet. När jag inte kunde hitta någon fläkt att köpa för mina sista pengar passade jag på att shoppa en massa billiga saker istället för de få kronor jag har kvar sen matshoppingen igår. Det blev ett par sneakers i vitt med blommönster för 25 kr på Din Sko, hårtoning från H&M i färgen Brownie, samt ett fint svart hårband. Så provade jag en ultrasnygg höstjacka på H&M som jag ska köpa sekunden min lön kommer på fredag. Jag är i ett shoppingrus och jag älskar det! Nu hem för att knapra lite osttortellini från Euro Shopper.

2 kommentarer:

Anna Riklund sa...

Åh typiskt att du är o-uppkopplad! Jag vill prata med dig ju!

Moa sa...

Ja, visst är livet hårt! Men snart, snart, snart kommer jag förhoppningsvis kunna msn:a with the best of them igen...

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails