18.8.06

Packandets fasor

En ytterst orekommenderad sak är att ägna sig åt mastig packning med en förkylning i kroppen. Extra besvärligt är det när jag måste springa upp och nerför trappen eftersom det sitter en äcklig fjäril på fönstret som jag inte vill ska flyga på mig. Resultatet är allmän modlöshet, kallsvettning, matthet och yrsel. Av den anledningen tar jag just en välbehövlig paus med lite uppfriskande vatten. Tänkte också blogga in några bilder på fina föremål.

Jag älskar såna här gamla trägalgar med butiksnamn på! Mitt vackra band som hör till en topp från Noa Noa gör inte saken sämre heller.


Här är äntligen en ordentlig bild på min Marimekkoskål i all dess fabulositet.


Här är något spännande, nämligen oanvända vintagenylonstrumpor från mormor. Onekligen mycket chict.


Ett annat arv: en förvaringsbox som är snygg bortom ord. Spejar man noga ser man till och med stämpeln som är till vänster om etikettshållaren.


PS. Systeryster och hennes pojkvän kom just hem och frågade vem som skulle flytta, det illustrerar mängden grejer jag har att packa!

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails