9.8.06

Kusiner och vitaminer

Ikväll hade jag mitt första sociala evenemang på två veckor, så jag var hemskt exalterad. Det var min ingifta moster som fyllt 60 år, så det firades med två sorters tårtor, glass, muffins med glasyr och oräkneliga hembakta kakor. Det var också sista chansen att träffa mina superkusiner Kristin och Marie innan de drar iväg söderut till varsin folkhögskola. Jag kom fram till det att jag har träffat dem varenda helg i sommar förutom förrförra helgen när jag hade feber, det är inte dåligt det. Annars brukar man ju mest säga att man ska se till att träffas, men det blir liksom inte av (hehe, Anna känner du igen oss?), men här har vi verkligen lyckats.

Så lyckades vi även pressa ihop några av kusinerna i en soffa för ett kusinkort. Det är kusin Marie, Kristin, Gustav, syster Malin, jag och kusin Josefine. Trots att Gustav hävdade att han skulle ligga utbredd som en kung så råder det, som synes, en klar kvinnlig dominans bland kusinerna...

4 kommentarer:

sofia sa...

ååh, vad fint!!

Anonym sa...

Vad långt hår du har fått Moa (tycker jag som inte har träffat dig på länge) - fint!
/Annika

Anna Riklund sa...

Hrm ja det där känns ju bekant. Fast jag måste få påpeka att jag inte har varit social mot någon som helst i sommar. Bara familjen. Och några enstaka sittningar på Ekbergs, men det tog på krafterna. Kom ner och hälsa på i höst vettja! Du får eget rum och vi kan göra massor med bra grejer!

Moa sa...

Jag vet, mitt hår är helt okontrollerbart just nu. Fast jag vill ju att det ska bli långt, så det är ju bra. Men just nu är det så fuktigt i luften att det dessutom blir otroligt lockigt och burrigt, men det är smällar man får ta...

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails