30.8.06

He'll put the man back in romance

Jag har varit på födelsedagsfika hos systeryster och inmundigat kladdkakemuffins, samt sommarspecialiteten blåbärsbullar. Basen är släta vetebullar vilket jag älskar, det är den enda delen av semlor jag brukar äta.

Efter att ha studerat vad det blivit av alla Tyras Top Model-deltagare genom tiderna har jag nu på Mr Romance i bakgrunden. Ett otroligt sliskigt och töntigt program som går långt bortom de vanliga gränserna för dumhet. Just nu är det final och då har killarna fått välja varsin hjälteroll och så ska de posa med flickor och liksom jonglera runt dem i klassiska romantiska positioner - såna man ser på framsidan av Harlequinromaner. Tydligen är en av vinsterna ett kontrakt med Harlequin, så jag antar att de fotas och att bilderna sen blir omgjorda till att se ut som målade tavlor. Otroligt fascinerande. Det bästa var i början av programmet när Fabio (som på något sätt är förebilden i det här programmet - det säger väl allt!) höll ett litet tal till tittarna och sa ungefär så här: "folk frågar mig vad jag ska göra när det korats en ny mr Romance, jag svarar att jag ska förbli Fabio, det har fungerat bra för mig". Ja, vad kan man säga.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails