31.8.06

Tillbaka till mr Romance en stund

Jag känner att ämnet Fabio inte är uttömt riktigt än. Denne MAN, denne myt.

För något år sen gick det ett program som hette The Average Joe där en snygg tjej var med i en dejtingsåpa och trodde hon skulle få möta superhunkar, men när hon kom dit mötte hon istället ett gäng vanliga/fula killar. När hon väl vant sig vid detta slängdes det in en hel hop hunkar också, och de fick alla tävla mot varandra. I slutänden så skulle hon välja mellan en nörd och en hunk och hon valde förstås hunken. De fick åka iväg till en romantisk resort och tog strandpromenader och kysstes i månskenet. Allt var himmelskt... tills hon berättade för honom att hon dejtat Fabio, då blev killen helt sur och drog därifrån! Programmet slutade med att hon låg i en soffa och grät och var helt förstörd. Sån är han, vår Fabio. Alla andra män känner sig helt tillintetgjorda i jämförelsen med honom.

En annan kul grej är omslaget nedan där Fabio är med. Jag har ju en hel hop romantiska romaner i min bokhylla och jag har funderat över dessa målade omslag fler än en gång, hur de exakt kommer till. Och nu har jag svaret, muskulösa, biffiga män och väna kvinnor poserar och sen måste de manipulera bilden på något sätt. Underbart hursomhelst, jag skulle lätt välja detta som extrajobb om jag hade möjlighet.

Bildkällor Weht & 2Blowhards

2 kommentarer:

sofia sa...

När du skriver MAN, menar du man eller man som i hårman? ;)
Haru sett min blogg, den är lite omgjord...

Moa sa...

HAHA, det kan förstås syfta på båda två, men främst menar jag ju att han osar så mycket "manlighet" att man inte kan annat än beskriva honom i versaler :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails