16.8.06

Det är officiellt synd om mig

Så, nu har jag fått lite tea and sympathy från min söta läkare. Mamma tyckte jag skulle ringa henne och höra om jag behövde kolla upp varför jag aldrig blev frisk. Läkaren tyckte synd om mig, men sa att det inte var helt onormalt att drabbas av en till förkylning eftersom jag var så försvagad av den första infektionen. Så skrev hon ut Rinexin åt mig också, som är en fantastisk avsvällande medicin som tar bort täpptheten. Jag vill inte drabbas av bihåleinflammation igen, som jag fick i våras, då hela ansiktet sprängde och kändes som att det höll på att explodera. Det var faktiskt en helt bisarr känsla när jag vaknade en dag och hade värk i kindbenen.

På TV-shop är det reklam för Ionic White, någon slags ljusbaserad tandblekning med en ytterst klatschig slogan: "Don't live with yellow teeth, get them white with the light".

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails