1.8.06

Borde jag investera i en bäddjacka, tro

Den enda tiden på dygnet som jag har lite ork över huvud taget är på morgonen, så då gäller det att hinna klä sig och göra frukost innan den totala darrigheten sätter in. Som nu då, jag ligger i soffan och är helt svag i hela kroppen. Usch och fy, stackars mig :)

Fantastiskt hur som helst med bärbar dator så att jag kan vara i kontakt med yttervärlden även om jag inte orkar sitta vid ett skrivbord. Undrar om det är så här gamla människor känner sig, the spirit is willing men kroppen orkar inte. Jag är i och för sig trött i huvudet också, men inte hela dagarna ändå. Ok, förvirringen är total i min hjärna, dags för frukost.

PS. Jag gillade bilden av Joan Crawford i sin sjuksäng, hon greppar sin Oscar som om det gäller livet!

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails