19.7.07

En bra dag

Idag var det en skön postdag, trots att det hände vissa potentiellt dåliga saker så gick allt bra. Jag hade lite zen-inställning tror jag.
Exempel 1: Det var ganska mycket post på morgonen, men jag fick bra hjälp och kom ut snabbare än vanligt.
Exempel 2: Efter ungefär 20 minuter tog batteriet slut i min iPod, men jag ringde pappa och bad honom ladda sin med femte Harry Potter-boken och så körde jag förbi hemma. Som en extra bonus fick jag sluta ungefär en timme tidigare, så det kändes rätt bra att vara brevbärare idag.

Det har faktiskt varit en riktigt bra dag även utanför posten.
Exempel 3: På eftermiddagen åkte jag in till stan och fyndade ett par bruna jeans för 149 kr, vilket ju var rätt så toppen eftersom jag precis reklamerat mina bästa jeans. Inga kan ju förstås mäta sig med dem, men man måste ju ändå ha benklädnader.
Exempel 4: Jag fick träffa min kära Södertäljekompis Maria och tillsammans med hennes man och några till har vi mysfikat på Roaster samt gjort lite sightseeing i Gammelstans kyrkby.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails