1.7.07

Romantisk film-shopping


Jag har just gjort något så underbart som en gratisshopping på Amazon.com. Det är förstås inget magiskt inblandat utan pappa lovade att köpa ett stetoskop åt Malin när han åker till USA imorgon och då fick jag shoppa för lika mycket. I ett sånt läge är det nästan så att det blir svårt för ens ystra sinne att välja, det finns så mycket man skulle kunna handla.

Eftersom säsong 6 av Gilmore Girls precis gått upp från $20 till $40 dollar väntar jag med att köpa den senare i sommar eller i höst då han också ska dit och hoppas att den har sjunkit tillbaka. Jag passade på att välja tre härligt romantiska filmer som jag älskar men som jag bara har i skräpiga VHS-varianter eller i någon epig datorvariant och som inte finns att beställa på någon svensk näthandel. Dessutom valde jag en svart bläckpatron till skrivaren, rätt trist sak förstås men den kostade 200 kr och inte 400 kr som i Sverige.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails