29.7.07

Fokus: bröllopshäfte

Den här helgen har jag känt mig som en urvriden trasa, jag har varit helt fokuserad på bröllopshäftet och det börjar äntligen hända något. Visserligen har jag bara gjort 2 av 20 sidor, men när jag väl har bestämt hur den grafiska profilen ska se ut så är det mycket lättare. För att göra det hela lättare har jag precis köpt två digitala scrapbook-paket med ramar från ett jättebra ställe i USA. Man bara betalar och laddar ner paketen till datorn, hur enkelt som helst! Det gör att jag slipper ödsla tid på att sitta och experimentera i Photoshop, det är bara att klicka i bilderna och så är det klart. Nu vore det väl märkligt om inte det här bröllopshäftet skulle bli alldeles fabulous.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du lust att dela med dej?
Sitter och googlar för att få inspiration till det bröllopshäfte jag ska göra till min bror. Blir glad för alla tips.

//katarina_svangard@yahoo.se

Sara sa...

Hej, jag undrar samma som ovanstående. Har du lust att dela med dig? Söker inspiration till min brors bröllop men jag hittar inte mycket.

Tack på förhand.
Ha en bra kväll
Mvh Sara

(sarastenberg@msn.com)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails