21.7.07

Harry Potter har äntligen anlänt!


Idag är den historiska dagen när sista Harry Potter-boken kom i min ägo. Jag följde med Malin till stan där hon skulle köpa en åt sig och en åt vår farbror. Det verkade ju mest smart för mig att vänta en eller två dagar tills hon har läst ut den, men efter ett tag kände jag att jag nog ändå ville ha en egen för att kunna börja läsa på en gång. Jag shoppade den på Åhléns och satte mig på deras café och läste i några timmar. De har underbara fönster ut mot Storgatan och då och då kunde jag titta upp från den underbara läsningen för att se vad som hände ute på gatan. Fast ärligt talat så blev det inte så mycket folkspejande eftersom boken är så vansinnigt spännande. Köp, läs och njut!

3 kommentarer:

e sa...

Visst är det underbart! Jag har bosatt mig på en filt under ett träd med boken. Mannen och jag blev tvungna att köpa varsitt ex det går ju inte att vänta på att få läsa...

Moa sa...

Ja, det är helt sjukt kul att den äntligen har kommit! Fast för mig blir det nästan plågsamt att läsa också för att det är så spännande... :)

DyschDysch sa...

Det är super att den äntligen är här, men den var lite tunn tycker jag och min stora bävan är tänkt om den slutar dåligt. Jag gick till smedjan inhandlade boken och har sen suttit på kulturenshustrappen i solen. Väldigt ro fyllt.
Ha en fin dag
Chricko

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails