20.7.07

Hit och dit

Den senaste tiden har verkligen varit fullbokad. Jag tycker att jobbet tär ganska mycket och att jag egentligen inte har så mycket energi kvar att hitta på en massa saker, men det har ändå blivit ganska mycket. Förutom att vi har besök just nu så har jag kvistat hit och dit och träffat vänner, idag har det till och med blivit två dejter. Det är med andra ord dags för en lite lugnare period där jag kan passa på att njuta av sommaren, ta några promenader och fota lite grann.

Ikväll fick jag inviga min syster och mina tvillingkusiner i den underbara serien Love comes softly. De, liksom jag, uppskattade filmens finhet och även de dramatiska sekvenserna. Det absolut bästa präktighetstecknet är att produktionsbolaget heter Faith and Values productions. Det är svårt att bräcka, faktiskt.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails