18.7.07

Stark, kvinnlig och ganska intelligent

Victoria Silvstedt har färgat håret brunt för fotograferingen av Sisters höstkampanj. I dagens Aftonbladet kommenterade hon (det snygga) håret på följande underhållande sätt:

"Alltså, jag var bara en snabb-brunett för kampanjen. Men jag älskade det! Jag kände mig otroligt mycket mer stark och kvinnlig och ganska intelligent i mitt bruna hår. Jag kunde säga saker som menade någonting. Jag kände så här: Guuuuud, this is what I wanna look like, säger Victoria."

Bild från Aftonbladet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Diggar hennes kommentar "Guuud, this is...", man kan riktigt höra hennes fejkade (?) amerikanska accent.

Men jag måste säga att hon är 100 gånger vackrare som brunett. Faktiskt.

Moa sa...

Ja, visst är det snyggt!

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails