9.7.07

Hundbesök, igen

Idag fick vi besök av mamma, Björn och hundarna, vilket var väldigt trevligt. Jag hade verkligen längtat efter hundarna, de är ju som små söta bäbisar och såna blir man snabbt kär i. De var otroligt spattiga idag efter att ha legat i bilen stora delar av dagen då de följt med på utflykt till Piteå. Lilla Manne höll hela tiden på att bus-attackera storebror Odin och deras lek ser rätt grym ut, men tydligen är Odin väldigt snäll med honom trots att han har huggtänderna framme och morrar rejält. Fast Manne kommer hela tiden tillbaka för mer, så jag antar att han tycker det är kul när Odin stoppar in hans huvud i munnen.

Björn var lite bekymrad över att Manne håller på att bli en soffpotatis, eftersom han inte vill gå ut när det är kallt och förutom buspassen helst ligger och myser i soffan. Precis min typ av hund, skulle jag säga. Han älskade dessutom mina citronmuffins, det är ett säkert tecken.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails