18.7.07

Min vän, talboken

Jag och Linnéa har klagat lite ikapp på våra sommarjobb, men en sak som faktiskt är väldigt skön det här året är min iPod. När jag har den på mig så inbillar jag mig att kunderna blir lite mindre benägna att säga sina favoritkommentarer: "räkningarna kan du behålla", eller "bra, det var inga räkningar idag" eller varför inte variationen "inga räkningar, det tycker jag inte om". På de få soliga dagar som varit så har jag haft en del kundkontakt förstås, men genom molnet av Harry Potter så ler jag bara charmerande när de säger något. Det är väldigt skönt att kunna flyta fram i sin egen lilla värld. Ifall kunderna verkligen vill fråga något så märker jag det, men de där hurtiga brevbärarskämten blir lite filtrerade i alla fall.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails