11.7.07

En trött onsdag

Det tär på att vara en working girl, eftermiddagarna känns liksom rätt avslagna och det tar verkligen emot att göra något alls eller att ens ringa ett samtal. Idag var det dock full fart eftersom vi åkte ut till mamma och Björn i stugan och dessutom kom min moster och morbror och deras två barn dit. Pust. Det var lekar och hunddressyr och stoj och stim tills jag blev alldeles matt. Fast det var ju ändå väldigt trevligt förstås.

Sommarens bästa lyft, jobbmässigt sett, är min ipod. Tidigare har jag lyssnat på P1 medan jag kör bil och det är förstås trevligt, men det går inte alls att mäta sig med att själv kunna kontrollera precis vad jag hör på. Jag och Harry Potter har det riktigt mysigt på rundan och de i genomsnitt tre timmarna jag spenderar ute i postbilen går ändå ganska fort.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails