31.7.07

En rosa Simpson har sett dagens ljus!

Jag har sysselsatt mig med något mycket underhållande, nämligen att designa mig själv som simpson-figur. Det här är lite annorlunda än alla andra avatarprogram jag har sett eftersom man laddar upp en bild av sig själv och får ett förslag på hur de tror att man ser ut. Visserligen hade jag kort krulligt hår på deras första förslag (för att jag hade håret uppsatt på bilden), men resten var rätt bra tyckte jag. Dessutom kan man om man känner för det beställa produkter med sin egen simpson-figur på, som muggar och förkläden. Något som gör världen bättre? Knappast, men rätt underhållande ändå.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta var ju hur kul som helst! Det är ju faktiskt lite likt dig :o) På ett positivt sätt alltså! Håller på att testa detta själv - var hittar du alla roliga hemsidor?

Moa sa...

Ja, visst var det lite likt mig :)

Hm, jag brukar bara klicka mig vidare på länkar som finns lite varstans. Länken till just denna sida var på Aftonbladet.

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails