30.7.07

Klart!

Den här bröllopshäfteshistorien har verkligen utvecklats till en kamp mot tiden. Efter att ha ägnat praktiskt taget varje vaken stund under helgen åt häftena så kvarstod det fortfarande vissa problem med utskriftsformatet, men jag tänkte att jag skulle ha tid på mig att lösa det. Men inatt fick jag reda på att jag hade en definitiv tidsgräns för provtrycket och greps därför av lätt panik, men som tur var slutade jag drygt en timme tidigare på jobbet idag och med lite hjälp av Linnéa och Simon så kunde jag lösa problematiken och hann med 20 minuters marginal dessutom göra klart alla delar av häftet som jag kunde göra just nu. Helt underbart befriande känns det, jag har verkligen känt mig stressad över det här.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails