19.8.07

Bröllopet: håret

Nu har jag precit avnjutit en god frukost, efterföljd av muffins och syltgrottor som min moster lämnade här igår (fantastiskt, eller hur?), och känner mig redo att ge en liten resumé av gårdagen. Tyvärr har jag inga rafflande bilder att dela med mig av ännu, eftersom jag inte fotade något igår. Dels hade vi en fotograf som tog en massa bilder och dels fotade pappa med sin bra kamera, så jag nöjer mig med det.

Dagen inleddes vid 8-tiden på morgonen då min syster kom och hämtade mig för dagens håruppsättningspass. Vi har ju övat några gånger i sommar, men det är rätt stor skillnad när man har pressen på sig att det dels ska bli så bra som möjligt och när det dessutom finns en tidsgräns. Lockarna blev bättre den här gången än på genrepet, fast själva uppsättningen var svårare att få till då den här tiaran inte var lika lätt att ha att göra med som den lånade. Allt som allt så blev det ändå frisyren väldigt fin. Bruden var väldigt nöjd, och det är ju det viktigaste.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails