14.8.07

Yrsel, fuktig luft och massor av post

Just nu känner jag mig som en bruten kvinna och det är förstås posten som har orsakat detta tillstånd. Från och med igår var det slut på sommartrafiken och istället vanlig postmängd vilket är lite mastigt för en bortskämd sommarvikarie. Vi har varsin "kundvagn" med post i och idag fyllde jag min två gånger, vilket som ni förstår innebär att det är massiva mängder post. Dessutom var det gruppreklam OCH utdelning av Biltema-kataloger. Detta är förstås inte snällt mot mina axlar som värker redan innan jag kommer till jobbet, för att inte tala om under turen.

Som om inte detta vore nog känner jag mig konstant svimfärdig och yrslig i det oerhört fuktiga vädret. Dagens Kuriren meddelade att det var 96% luftfuktighet här igår, vilket är rejält mycket. Det känns som att jag går runt i en dimma och varje rörelse kräver en enorm viljestyrka och ansträngning. Bara två dagar kvar, bara två dagar kvar, tänker jag medan jag andas djupt för att inte ge efter för yrseln och viljan att bara lägga mig ner på golvet.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails