10.8.07

Vassa tänder och hundkramar

Den här underbara bilden på mina favvohundar lånade jag från mammas blogg. Visst är det fint att se hur gulliga de är med varandra?! Sånt här har jag fått bevittna hela sommaren och dessutom höra att de båda tycker att det är jättekul och att Odin leker fint när han stoppar in Mannes huvud i munnen. Fast jag antar att Manne tycker det är kul eftersom han hela tiden kommer tillbaka för mer. Notera speciellt hur Odin håller fast Manne med korsade framtassar, det är lite gulligt ändå mitt i allt aggressivt busande.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grejen är att det är just lek, träning inför allvaret som kanppast kommer i vår civiliserade tillvaro. Manne älskar att busa med brorsan som älskar att lägga sig på rygg för att sedan som på beställning bli överfallen av en gädda som aldrig tycks ge upp... Vi ska inte läga mänskliga värderingar i djurens sätt att leva, vi kan helt enkelt inte leva i fred som de / Kram Ma

Nea sa...

Underbar bild!

Moa sa...

Ja, visst är den helt galen! Jag gillar just det här med att Odin håller fast Manne med tassarna. Och så huggtänderna förstås.

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails